JellyPages.com

Sunday, January 1, 2012

..LIFE again..refleksi diri. ahaha


new beginning for me
taun 2012 nih. aku mau suma yang terbaik *sepa yg nda mau kan*
aku mau si lupa suma peristiwa2 buruk last yer.
fuhh~bnyak yg mengajar aku dri aku f0rm4 n form5
suma yg berlaku buat aku lebih matang.
i'm very proud for my own self.
even aku menangis2 meraung2
aku jadi lebih tabah.
syukur~
kadang2. aku harap, aku hilang ingatan
sebab aku nda mau ingat suma benda yg jadi dlm hdup aku yg lepas2.
tpi, benda tuh yg mengajar aku to be a strong girl.*eseh..
jadi aku kena ingat juga.
tpi seriously, lucu gilak bilak ingat blik nih.
ish!kin malu ouu.
kena pecaya mesti ada hikmah atas apa yang berlaku.
bekenaan dengan azam baru. ahaha. ada laa juga skit. contoh:*skemaa laa pula*
-aku mau cri duit sndri. ahaha. spaya aku dpt ambi ujian memndu,so aku bole drive scra sah.ahaha
-suma bnda yg aku buat teda perasaan REGRET!
-aku mau buang tebiat buruk aku.*azam setiap thun*
-aku buat bnda aku suka,teda org bole komplen*tida' akan dilayan*
-mohon pigi mktab perguruan*mau jdi teacher baa nih*
-buat interview*apa2 jak* sebaik mungkin.
-kurang kan berat badan*ahahahaha*
-tambahkan tinggi*hopefully*
-cari part time job*ambi pgalaman*
-jadi orang yg berguna*selama nih??.ahaha*

byak gilak azam aku. tpi lau mau tulis pun,takut nda tecapai. kin malu jaa
semangat2 tulis. ahaha. jdi skit2 seja laa.yg aku yakin dapt buat.
insyaallah~aminn.
doakan aku arr suma. aku akan usaha sehabis mungkin. ehehe